Panasonic Lumix S 28-200mm f/4-7.1 Macro OIS
Et bredt og langt zoomområde på 28–200 mm med verdens minste og letteste design.*
Verdens minste og letteste zoomobjektiv
28–200mm bred og lang zoomlinse i håndflatestørrelse som lar deg makrofotografere i 0,5x størrelse. Når det gjelder bildeytelse, har den høy oppløsning, jevn bokeh og den vakre starburst-effekten. Dette enkeltobjektivet kan dekke et bredt spekter av scenarier, noe som gjør det ideelt for reiser og fotturer, og 6,5-stopps 5-akse Dual I.S.2 gir kraftig assistanse ved fotografering.
Makrofotografering i halv naturlig størrelse
Med en maksimal forstørrelse på 0,5x og en nærmeste fokusavstand på 0,14 m, er den ideell for nærbilder av blomster, borddekning og andre motiver. Dens overlegne makrokapasitet gir økt kreativ fleksibilitet, som bruk av bokeh for å få motivet til å skille seg ut, eller å stoppe blenderåpningen for å fange en romslig bakgrunn.
Kompakt størrelse tilsvarende et standard zoomobjektiv
Tyngdepunktet er tett justert, noe som gir jevnt bytte av objektiv når du tar opp video med gimbal eller drone. I zoomlinseserien er fokusringen og zoomringen plassert nær hverandre for jevn drift.
S-R28200-objektivkonstruksjon
Den optimaliserte konfigurasjonen har 17 elementer i 13 grupper, inkludert 1 ASPH-, 4 ED- og 1 UHR-linser for å minimere avvik og sikre suveren oppløsning.
O.I.S. for ultraskarpe bilder
Ta bilder av det du ser på et blunk. Optisk bildestabilisatorteknologien (O.I.S.) som er bygd direkte inni linsen sikrer at bildene ser flotte ut, og at det er skarpe, klare konturer på hele bildet.
Støv-, sprut- og frysebestandig design
Dette objektivet er designet for å fortsette å fotografere under de tøffeste forhold takket være dens støv- og sprutbestandige konstruksjon og lar deg fotografere i temperaturer så lave som -10 °C. Fluorbelegget på frontlinsen forhindrer at oljebasert smuss fester seg.
Ideelt for videoopptak
Objektivet gir rask, nøyaktig autofokus og jevne blenderendringer, slik at du kan ta opp vakker 4K-video og stillbilder uten å forstyrre motivet, noe som er viktig for den moderne innholdsskaperen.